Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?
2008-02-12 17:03:50

Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników?

Artykuł Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?
Szkolenia dla osób które skończyły 50 lat
2009-06-07 11:41:24

Osoby, które skończyły 50 lat, mogą za pieniądze unijne skorzystać z bezpłatnych szkoleń, pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Jest na to przewidziane w 2009 roku 1,5 mld zł.  Na rynku jest coraz więcej bezpłatnych szkoleń kierowanych do osób po 50. roku życia, które są realizowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Unijnym wsparciem są objęte osoby bezrobotne z tej grupy wiekowej, jak też pracujące, ale zagrożone wykluczeniem z rynku pracy. Tego typu projekty są realizowane w ramach komponentu regionalnego PO KL (Poddziałania 6.1.1. dla osób bezrobotnych, 7.2.1 dla zagrożonych wykluczeniem społecznym, 8.1.1. dla pracowników przedsiębiorstw i 9.3 kształcenie ustawiczne) i przez instytucje organizujące konkursy w województwach premiowane dodatkowymi punktami. Firma, która chce przeszkolić starszych pracowników, w zależności od województwa może otrzymać dodatkowo od 5 do 12 pkt.

Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG
2009-07-24 15:03:12

„To była mieszanka zaskoczenia i niedowierzania”- tak Jens Zimmermann, Zarząd Staufen AG, opisuje pierwsze reakcje na katastrofalną sytuację gospodarczą końcówki ubiegłego roku. Ponad 50 gości z zainteresowaniem śledziło jego opis dotychczasowego przebiegu kryzysu gospodarczego w ramach merytorycznego dialogu w siedzibie firmy Staufen- zamku w Köngen. Zgodnie z mottem: ”Z sukcesem przez kryzys” – przedmiot tego spotkania dalece wykraczał poza czysty opis sytuacji obecnej. Spotkanie postawiło sobie za cel wykazać, jakie możliwości oferują nowoczesne metody zarządzania, które pozwalają w sposób optymalny dostosować się do zmieniających się warunków na rynku konkurencji i wyjść wzmocnionym z kryzysu.

Artykuł Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG
Zapraszamy na konferencję Zasoby Ludzkie!
2009-07-29 11:50:08

Szanowni Państwo, Ktoś kiedyś powiedział: "najważniejszym majątkiem każdej firmy są jej ludzie – pracownicy". To miłe dla każdego ucha zdanie (99% z nas występuje w roli "zasobu ludzkiego" jakiejś firmy lub organizacji) ma jednak - w gruncie rzeczy - bardzo niejasną treść. Dlaczego najważniejszym, w jakim zakresie, no i czy aby - na pewno?  

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy rosyjski Językowe rozliczanie projektów unijnych KATOWICE

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.